♥ "Mimmi"

Hej på er!

Ja, så säger hon till Pippi. Och det är mycket "mimmi" nu kan jag säga. Mimmitröjan och mimmidockan är stora favoriter. I sommras var vi tillsammans med hennes gudföräldar på Astrid Lindgrens Värld. Där fick hon en liten gosegris som har en sån där tvätt flärp ni vet. På den finns ett litet Pippi ansikte och det märkte hon idag och kom fram och sa "mimmi". Jaha, ja där är pippi sa jag..."mimmi" rättade hon mig :)



Hon håller hårt i loppisfyndet, Pippidockan, med pippitröjan på :)


// Sara♥


:Sofia

Vad har hänt med hennes lugg? Har hon redan börjat klippa i håret själv? Ser lite skev ut?

2012-01-19 @ 22:39:42
Hemsida: http://borninmay.blogg.se/
:Sofie

Det är som Agnes, hon säger tant rosa istället för törnrosa.. Jag har försökt rätta henne men då säger hon bara TANT rosa heter hon mamma o himlar med ögonen.. Fast lite kul är det så jag låter henne hållas ;) hoppas allt är bra med er! Kram

2012-01-19 @ 23:46:38
:Anna

Vad roligt att hon har sån koll på vem det är men ändå bestämt sig för att hon heter mimmi :)

2012-01-20 @ 16:38:07
:Linda

hA,ha! Det är härligt med felsägelser!

2012-01-23 @ 19:00:45
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0