♥ Detaljer

Hej,

Jag vill ofta och gärna lägga ner tid och energi på detaljer. Det blir så mycket mer personligt. Ni som känner mig och var med på vårt bröllop vet vad jag menar :)


Jag bakade en Pippitårta med hallon och chokladmousse. När inte tiden fanns fick jag lösa det ändå med lite fantasi :)



Ett blomsterarrangemang behövdes ju också för att fullända dukningen.


Jag blev ganska nöjd. Signe blev helt till sig när hon såg tårtan. Det får jag ta som ett bra betyg.

Signe fick massor med presenter. Dockvagn, trehjuling, böcker, skor och kläder och mycket mer. Ett lyckat kalas med andra ord!

Tack alla som kom ihåg vår tjej med presenter, kort och sms!


// Sara♥


:Line

Jättefin tårta och blommor! Den nya bloggdesignen var också väldigt snygg =)

2012-05-08 @ 13:25:31
:Anna Friman

Vad fint! =)

2012-05-12 @ 18:33:51



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0