♥ Bebis inspiration

Hej hej,
 
På lördag går jag in i vecka 30...Shit tiden flyger fram. Vilket iof är bra :) Jag börjar känna att jag vill förbereda lite inför bebisen ankomst. Vi har bla börjat spana efter en byrå som ska få förvara kläderna. Sen skulle jag vilja gå igenom Signes kläder i stl 50-56 och titta vad vi har för neutrala saker. Just nu känns det som om jag skulle vilja veta vad det är för en sort. Det hade blivit lite enklare. Men samtidigt klarade vi oss med Signe så varför inte igen?
 
Mamma hjälpte mig tvätta av Brio vagnen inför försäljningen men när vi väl skulle lägga ut den insåg vi att vi inte får något för den även om den är i jättefint skick. Det är inget fel på den, därför känns det jättefel att göra oss av med den bara för att jag vill ha en ny. Nej, det går inte. Så vi har nog bestämt oss för att avvakta och använda den som liggvagn i alla fall. Så får vi se till sommaren om vi uppdaterar sittvagnen. 
 
Vi har egentligen inte köpt någonting till bebisen förutom en filt från Klippan och den söta overallen från Lindex som jag visat tidigre. Får se om vi hittar lite mer på mellandags rean :)
 
 
 
// Sara♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0