♥ Konstnär

Hej på er!
 
Här har vi en skön hemma helg. 
 
Igår ringde de från dagis att jag skulle hämta vår pärla då hennes ögon var kletiga och besvärliga för henne. Det gjorde inget kan jag säga då jag själv inte kände mig helt ok.
 
Jag är fortfarande inte helt bra efter mer än två veckors förkylning. Det tar på de få krafter som jag har. När Fredrik och Signe åkte iväg för att fixa lite ärenden mitt på dagen passade jag på att vila. Eller ja, vila, jag somande i två timmar. Tror det bevisar att jag inte är helt ok. Vi får väl se om jag somnar ikväll.
 
Annars har vi piffat i vår nya hall. Jag har inte visat er processen där, men snart är allt klart och då ska ni får sen förvandlignen av vår trä inkäldda hall till en ljus och fräsch hall :) Vi är så nöjda.
 
Mellan piff, fix och vila ska ju Signe underhållas också. I dag  ville hon måla och det fick hon så klart göra. När hon säger måla menar hon med pensel och när hon säger rita då är det med kritor :) Min söta unge! Vi får införskaffa vattenfärger tror jag bestämt.
 
 
 
 
Ha en fortsatt bra helg mina vänner!
 
// Sara♥
 

:Sofia

Det ser ut som hon har världens muskler på axlarna. Cool systerdotter jag har, henne vågar man inte bråka med om hon redan är så stark. :)

2012-11-24 @ 23:21:54
Hemsida: http://borninmay.blogg.se
:Fredrik

Sofia, hon är som sin pappa. ;-)

2012-11-26 @ 20:36:08



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0