♥ Lycka

Hej på er!
 
Anledningen till mina sprutor är förstås att jag är gravid! Signe ska bli storasyster ♥ Lyckan hela familjen känner är fantastisk.
 
Som med Signe mår jag oförskämt bra. Inget illamående eller andra typiska gravid krämpor. Det ända är ju då mina kära sprutor som jag måste ta från v 12 till och med tre månader efter förlossningen.
 
I fredags var det dags för ultraljud. Mys ♥ Allt såg jättebra ut.Det är en livlig krabat jag har där inne. Vilket jag redan visste då jag kände den första rörelsen redan i vecka 16.
 
Jag är i vecka 19 och bebisen är beräknad till mitten av februari. Vilken enorm skillnad det är att vara gravid andra gången. Tiden bara flyger fram och fokus ligger någon helt annanstans.
 

Vår perfekta lilla bebis ♥
 
// Sara♥
 

:Lina Thörnsson

Åh stort grattis till er!! Och hoppas du fortsätter må bra!
kram

Svar: Hej! Tack så mycket. Det ska bli riktigt rolig. Hoppas du trivs med att vara mamma. Kram från Sara
Sara

2012-09-16 @ 00:29:15
:Marie Brander

Mysigt med ultraljud. Skönt att allt såg bra ut!!! Marie

Svar: Hej, det var skönt att det såg fint ut. Hur känns det för dig? Inte långt kvar nu ;) Lycka till med allt. Kram
Sara

2012-09-16 @ 10:39:52
:Camilla

Vad roligt!!! :) Stort grattis till er! Vad spännande!

Svar: Tack så mycket! Ja, det är väldigt spännande. Kram
Sara

2012-09-16 @ 16:24:51
Hemsida: http://camc.blogg.se
:Anna Friman

GRATTIS!! Vad mysigt :D!!!

Svar: Tack Anna! Kul att du är här inne och läser :) Kram
Sara

2012-09-17 @ 20:27:07
:Terese

Stort grattis

Svar: Tack så mycket!
Sara

2012-09-19 @ 11:45:36
:Sofia

Men, va roligt...
Grattis till er och stora tjejen...
Hoppas allt är bra med er annars...
Kram från oss

Svar: Tack Sofia! Det känns väldigt kul och Signe ser framemot det. Just nu i alla fall :) Vi får ses snart. Var ju evigheter sen. Kram
Sara

2012-09-24 @ 19:34:01
Hemsida: http://www.mattelins.blogg.se
:Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh så mysigt med syskon! Visst ska det bli spännande?! :) Vet ni vad det blir för kön? Vi har inte kollat denna gången heller.. men är ju såå nyfiken :)
Vad är det för sprutor du får ta?

2012-10-21 @ 22:45:11
Hemsida: http://imm0rtelle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0