♥ Nytt

Hej på er!
 
Jag tycker det är så gulligt med lika kläder på små syskon. Inte till vardags men på kalas och andra tillställningar. Nu är tjejerna på två olika avdelningar bland kläderna. Därför är det lite svårt att hitta lika kläder. Men när jag såg att Kappahl hade kläder upp till stl 98 i sin nya serie Newbie, slog jag till direkt på dessa söta klänningar. Passar perfekt inför våren och sommarens festligheter. Ester fick en jättefin kofta från samma serie av mina kollegor. Jag hittade samma kofta till Signe också. Det kommer bli så sött. Mina fina tjejer ♥
 
 
 
 
Jag har inte köpt speciellt mycket till mig själv nu efter förlossningen. Jag vill få kroppen lite fastare innan. Men det är riktigt kul och skönt att kläderna jag hade innan jag blev gravid passar bra. Det gör att jag kan vänta med att inverstera i nya snygga kläder tills jag är mer nöjd med min kropp. 
Men dessa två tröjor har fått flytta in i min garderob. Jättesöta och perfekt modell för mig.
 
 
Ha en bra dag!
 
// Sara♥
 

:Hanna oTexas ❥

men vilka söta klänningar :}

2013-04-09 @ 11:49:11
Hemsida: http://mammahjartat.blogg.se
:Veronica

Vad snygga tröjor till dig själv! Vart är dom ifrån?

2013-04-22 @ 22:22:54
Hemsida: http://4livliga.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0