❤ God morgon

Hej på er!

Nu sitter jag och Ester i väntrummet på BVC. Läkarundersökning och 6 månaders kontroll. SEX månader! Hallå? Var tog tiden vägen. Helt galet men också underbart vilken liten person hon nu är ❤

Efter detta åker vi raka spåret till närmaste Barnens Hus och shoppar loss på deras konkurs utförsäljning. Hoppas kunna fynda lite vinterkläder och annat välbehövligt. Även en ny bilbarnstol till Ester står på listan. Återkommer med vad jag hittar.

Min lilla tjej i väntrummet.


:Sofia

Min lilla stora fina tjej!

2013-08-21 @ 09:42:04
Hemsida: http://borninmay.blogg.se
:Line

Så stor hon har blivit! Bra att vi har en träff inplanterat så vi hänger med :) Kram

2013-08-21 @ 10:22:58
:Malin -Änglamamma och gravid

Vi gav upp i kön in till barnens hus, min sambo skulle jobba så vi hade inte tid att stå där längre! Kanske en kö på ca 150-200 meter totalt! :O
Hoppas ni hade bättre tur!

2013-08-21 @ 12:36:00
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0