❤ Helgen

Hej på er!

Det har varit tyst här i helgen. Vi har helt enkelt ägnat helgen till familjen.

I fredags hade vi kompisar här på tacosbuffé. Och barnen lekte både ute och inne i flera timmar. Det var ytterligare en härlig sommarkväll.

I lördags åkte vi till Malmö och gick några timmar på Malmöfestivalen. Det är faktiskt ganska trevligt med lite musik och mat på gatorna. Väl hemma vid halv nio blev det ost och vin i uterummet.

Igår gick jag på mitt första riktiga träningspass. Det blev ett aerobicpass. Men oj vad min hjärna är efter. Det tog ett bra tag in i passet innan jag hängde med någorlunda. Ikväll blir det Zumba! Nu är jag på G :) När jag kom hem stod Fredrik redo med rullskidorna på. Efter en god Caesarsallad kollade vi på film och söndagsmyste i soffan.

En underbart härlig helg helt enkelt :)

Nu sitter jag med gott mellanmål framför mig. Sen blir det en stund på lekplatsen innan middagen ska lagas. Härligt med vardag igen ;)


:Malin -Änglamamma och gravid

Det där ser nästan lite för gott ut! ;)

2013-08-19 @ 15:28:49
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se
:Anna

Tack för senast! Det var jättetrevligt! :)

2013-08-23 @ 21:15:45



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0