❤ Dans

Hej på er!

Så här på alla ❤ dag har det varit lugnt. Jag har försökt hålla mig sysselsatt med att tvätta sängkläderna och målat foder runt dörrarna i hallen som inte blev gjort efter renoveringen innan jul. Men fast jag har hållt i gång hela dagen verkar bebisen trivas i magen.

Nu är Signe på dans med pappa och farmor. Förra veckan var första gången och då var jag tvungen att dansa med henne. Så mycket som jag rörde på mig då har jag inte rört på mig på väldigt länge :) Signe var lite avvaktande först och stod mest still och kollade läget innan hon tyckte det var ok att dansa med.

Bilder från förra veckans dans.


:Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Men så bra, då är jag inte ensam om sliskiga frukostar då ;) Och detta med alla hjärtans dag, en mysig dag som man kan skämma bort varandra lite extra.. :)

2013-02-14 @ 19:25:48
Hemsida: http://idamli.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0