♥ Färdigt

Hej hej,
 
Äntligen är den här... min fina vagn. Oj, vad det har varit stul med leveransen. Babyproffsen Toftanäs ska vara glada att bebisen inte har tittat ut tidigare. Det kan ju vara så att den väntat på att allt skulle bli färdigt. Men nu är det färdigt och jag har boat in vagnen lite också. Så nu är allt färdigt för dig att komma till oss älskade bebis ♥
 
En underbar BRIO Smile!
 
 
 
 
Nu är det bara du som saknas älskade och efterlängtade bebis ♥
 
 
// Sara♥
 

:Kristin

Ååå va fin vagnen är, ska nog åka och provköra den :)

2013-02-21 @ 11:01:02
:susanas.blogg.se

är du nöjd med vagnen?? Jag väntar mitt första barn och är 99% säker på att vi ska köpa en brio smile.

Svar: Jag är supernöjd. Liten och smidig :) jag rekommenderar den varmt!
Sara

2013-11-13 @ 14:39:16
Hemsida: http://susanas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0