♥ Helglek

Hej på er!
 
Vilken fantastisk skön och slapp helg vi haft. En liten sväng på Nova i går var allt jag var utanför huset. Massor av lek och mys med Signe, vilket hon uppskattar stort. Just nu ska vi mest sova med hennes dockor... det klarar jag av :) Det är värre när vi ska ha fika på en filt på golvet, men vi brukar kompromissa med att jag sitter på en stol. Det är mycket med dockorna överlag, de ska sova, äta och gå promenader till affären osv. Det är så kul att se hennes fantasi.
 
Bilder på oss under leken :)
 
 
 
 
 
Vi ska alla har varsitt täcke och läsa bok är ett måste :)
 
// Sara♥
 

:mamma

Du fick iallafall ligga i sängen. Jag log direkt på golvet.

2013-02-04 @ 16:58:04
:Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Mysigt och härligt med en skön helg =)
Svar: ja det stämmer =) Jag är från karlskrona, flyttade hit till en liten håla utanför torsås när jag hittade min prins ;) Så ca 2,5 mil från karlskrona bor jag. Både Dennis o jag jobbar i karlskrona med.
Jag ska föda i Karlskrona BB :) Går snabbast dit om det skulle bli bråttom ;) hihi

Vart bor ni? :)

2013-02-04 @ 19:11:52
Hemsida: http://imm0rtelle.blogg.se
:Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Den används av bebis kompisar såklart :) den är ju så lätt att ta ner så vi har bara fixat rätt längd på den :)

2013-02-04 @ 19:14:58
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Hanna W ❥

Ja men eller hur .. Efter 9 månader så kommer dom äntligen vara här :} hihi

2013-02-04 @ 20:51:44
Hemsida: http://mammahjartat.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0