♥ Sängar

Hej på er!
 
Som jag skrivit innan, köpte vi ny säng till Signe förra helgen. När hon kom hem i tisdags blev hon överlycklig över sin nya "kitty" säng :) Hon tackade så mycket, som hon alltid gör när hon får saker. Där har vi lyckats ♥ Vi förklade att hon var stor nu och att bebisen skulle få hennes gamla säng. Det verkar ha gått hem än så länge. Ja, jag vet att jag fjäskade lite med henne genom att köpa Hello Kitty lakan :) Men vad gör msn inte för att förändringar ska gå så smidigt som möjligt?
 
 
 
 
Jag bäddade samtidigt vaggan som vi även hade till Signe första tiden. Den är ärvd inom släkte. Fredrik har också haft den som nyfödd. Självklart är tyget uppdaterat sen dess. Det är många på Frediks sida som tillbringat sina första månader i denna söta korg.
 
 
Nu ska nog båda våra hjärtan sova gott!
 
// Sara♥
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0