♥ Tungt

Hej hopp!
 
Nu är jag i vecka 38, idag 37+4, och det är tugnt nu. Det är väldigt stor skillnad på att vara gravid första gången och nu andra. Signe måste lämnas och hämtas från dagis, maten måste handlas och lagas. Det är ju inte bara vi nu, utan vi har även vår fantastiska dotter att ta hänsyn till. Jag kan inte bara sätta mig i soffan när jag kommer hem. Maten hoppar ju inte fram på bordet precis.
Men vet ni?! I morgon jobbar jag min sista dag på väldigt länge... Jag ska bosätta mig i soffan några dagar framöver och inte lyfta ett finger (om jag nu inte blir rastlös och får något sånt där berömt städryck) Sen får vi se också hur länge jag hinner vila. Vem vet, bebisen kankse vill ut snart ♥
 
 
Visar så länge en bild från när Signe var alldeles ny färsk ♥ Längtar tills jag är där igen.
 
 
 
Ha en riktigt bra dag mina vänner!
 
// Sara♥
 

:Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åh vilken härlig bild :)

Okej, fick du göra ett ul just för att kurvan dippade neråt? Du såg ju min kurva va, dom sa då inget till mig iaf.. Näe precis, inte alltid dessa "viktgissningar" stämmer så :P

2013-01-30 @ 12:35:12
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Jo, och en så enkel lösning :) Jag tycker sånna där smågrejer bara försvinner och ligger i nån typ av skräplåda så man aldrig hittar nå :P

2013-01-31 @ 13:05:23
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Toaletten är mittemot hans rum, så det är nära :) Mobilen är beställd från jollyroom faktiskt, så kika där. Vi har köpt torra servetter också, bara hoppas han inte är känslig mot våtservetter, för dom är ju smidigare att använda. Men vi använder då själva våtservetter för att torka av bord, till toaletten m.m, så dom kommer komma till användning iaf ;)

2013-01-31 @ 13:15:30
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:Hanna W ❥

sv: det får väldigt gärna vara en myt för jag är mer än redo för bebis nu, hihi .. Tack så mycket, det ska jag!

2013-01-31 @ 13:31:14
Hemsida: http://mammahjartat.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0