❤ Vardag

Hej hej!

Då var det vardag igen. Jobb, dagis och vardagsbestyr.

Efter två veckor från jobbet tyckte kollegorna att jag vuxit lite :)


:Marie Brander

Vilken fin mage! Bara mage så att säga. Vet att det inte känns så smärt dock;)

Svar: Tack Marie. Nä, jag känner mig inte direkt smidig. Det är nu man märker hur ofta man egentligen böjer sig ner. Har inte tänkt på det innan :)
Sara

2013-01-08 @ 09:58:19
:Pernilla

Oj, så stor och fin du har blivit! Lycka till med vardagen. För mig hjälpte det att ta lite vila varje dag de sista veckorna, då sänktes min puls och min inre stress rejält. Man får hitta sina småtips för att få vardagen att fungera i slutet. Tur det är kort tid! :)

2013-01-08 @ 11:56:02
:Lina Thörnsson

Fin du är, men tungt och otympligt, kan tänka mig att det är lite jobbigare den här gången eftersom du har söta Signe! Jag har dålig koll på vilken vecka du är i och skulle vara kul att veta bf.
Kram

Svar: Tack Lina! BF är 15 feb så jag är i vecka 35 nu. Ja, det är stor skillnad på att vara gravid andra gången. Det blir ju inte så mycket stilla tid i soffan som förra gången. Men i o f ändå skönt för tiden springer i väg, och snart har vi en till liten hos oss :)
Sara

2013-01-08 @ 20:02:05



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0