❤ Uterummet

Hej på er!

Jag har lovat er bilder på uterummet. Men ville egentligen vänta tills inredningen är klar. Jag ska fixa lite mer blommor, något sidebord, en matta och lite ljus. Ev ska en ljuskorona upp i taket. Men det efterfrågades på instagram och efter fina komplimanger övertalades jag ;) Tack Lina för att du gillar vårt hus!

Soffan har vi designat och snickrat ihop själva. Jag har sytt fodral till en madrass och ska sy ytterligare tre fodral till kuddarna. Men ni ser ju ungefär hur det kommer bli. Vi ska även ta hit en elektriker som ska sätta lite spottar runt om så vi får lite fin belysning.

Här kommer ett antal bilder från olika vinklar :)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
// Sara♥
 

:Åsa

Åh vilket antiklimax! Jag har väntar och väntat på dessa bilder, och så verkar det avra nått fel för det är inga bilder, bara en massa långa rader av tecken... :/

2013-09-04 @ 19:59:06
Hemsida: http://www.herboftoday.blogspot.com
:Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Riktigt fin vagn :) Men när vi ville ha sittdelen vänd mot oss så blev det en nackdel när den skulle göras ihopfälld :) Men oj så snygg den är ;) Vilken färg har du?

2013-09-04 @ 23:01:11
Hemsida: http://idamli.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0