Kalaspyssel

Hej!

Ja, på lördag är det trott eller ej ett år sen Ester gjorde entré hos oss. Jag fattar inte hur fort tiden har gott. Vår lilla solstråle! Vilken liten härlig tjej hon är. Hon förgyller våra dagar.

Såklart ska hon ha ett kalas på lördag. Jag har förberett för en prinsesstårta. Min variant av prinsessan Esters tårta. 




:Malin -Mamma och Änglamamma

Åå så mysigt! Fint det ser ut att bli! Hur och av vad gör man blommorna? :)

Tänk att det gått ett helt år! Grattis i förskott!

Svar: Jag använder mig av sugarpaste som jag köpt på panduro. Men kollar du på nätet finns det massor med sidor som säljer. Sen trycker jag ut dem med små stansar. Finns massor av olika modeller.
Sara

2014-02-20 @ 12:28:02
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0