♥ mysig helg

Hej på er!

Vilken mysig vårhelg det har varit. Jag har känt mig lite krasslig så vi har inte gjort så mycket, men en trevlig middag hos våra kära vänner A-S och Jocke hann vi med. Lika mysigt som vanligt!! Tack för det! De håller också på och letar hus, så det är så kul att kunna diskutera med några som är i samma läge som oss. Vi kommer nog utbyta många idéer framöver.

Vi hade med oss en snickare till huset i söndags för att gå igenom vad vi vill ha hjälp med. Han har fått ritningarna och ska återkomma inom två veckor med en offert. På onsdag ska vi träffa två snickare till. Vi tycker det är viktigt att jämföra priser så vi inte blir lurade att tro på första bästa. Vi håller tummarna för att de med bästa priset också kan börja när vi vill.

Ååå som jag längtar tills vi får huset!!

Ha en skön kväll!

//Sara ♥



:Erika

Ville bara tipsa om att du nu kan skriva in din bloggadress när du kommenterar så kan jag svara dig där :)



KRAM!

2009-04-07 @ 13:31:12
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
:erika

Ja det är ju det... :( Men vi hoppas på det bästa..



GLAD PÅSK!

2009-04-09 @ 11:45:33
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0