♥ Dags for hemresa

Hejsan!

Nu ar det Fredrik som skriver. Se om jag lyckas battre denna gang.

Ja, da har vi varit ivag i nastan tva veckor och kanner att det varit undebart. Vi har mixat lugna dagar med lite utflykter. Kanns som om vi haft en brollopsresa precis som den ska vara. Kanske lite mer aktiviteter an min fru hade raknat med, men sa har hon ju gift sig med en kille som ar ganska rastlos. ; )

Vi skrev i ett tidigare inlagg att vi var oroliga for allt regn och aven aska som utlovades av alla olika vadersajter. Men efter deras prognos anser jag mig ocksa kunna vara metreolog. Det ar ju bara att kolla pa statistik fran de senaste aren och sedan skriver man att det ar sa det blir. Sa j-vla fel de hade. Ok det har regnat lite med betoning pa lite. Askan har inte varit i narheten. Har det inte varit bla himmel sa har det varit soldis eller lite slojmoln. Men solen varmer och branner i alla fall. Tacka vet jag pa John Polmans tid, han visste vad han snackade om!

Sa var det det har med bilder fran var resa. Vi lovade att lagga upp nagra under veckan som gatt men som ni markt har det inte blivit sa. Precis som Linda skrev sa ar thailandarna lite sloa av sig och det galler aven deras Internetuppkoppling och datorer i allmanhet. Efter att vi forsokt ladda in bilder till datorn sa gav vi upp. Om det tar mer an 20 min utan att fa in dem i burken vagade vi inte tanka pa hur lang tid det skulle ta att ladda upp dem pa bloggen via deras sk Hi-Speed Internet. Sa hall tillgodo, vi fixar det nar vi kommer hem.

Nu kommer minibussen och hamtar oss om 20 min.

Ha de toppen sa hors vi snart igen!

// Fredrik o Sara ♥


:Sofia

"...aktiviteter an min fru.." thihii du kallade min syster för din fru. Coolt! ;)Om jag inte sagt det innan Frippe, så välkommen till familjen. Mohahaha.

2009-08-31 @ 19:02:51
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0