♥ Halvvägs!!

Hej hej!

I dag är det en stor dag! Halva graviditeten är avklarad! Jippi!



Du är på dag 140 av 280. (50%).
Du är i vecka 20.
Du har gått 19 fulla veckor och 6 fulla dagar (v19+6).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 7 maj 2010
Du har 140 dagar kvar till beräknad förlossning.


Jag kom i håg att fixa med mag bilden från förra torsdagen (18+5). Så här såg jag ut då, nu har det gått ytterligare en vecka. Bebisen växer mycket i magen just nu och det märks kan jag säga :)



Det kommer en ny magbild nästa vecka och då ska jag inte vara så sen med att lägga ut den. Fast det blir nog efter juldagarna.

Ha en riktigt bra vinterdag!

// Sara♥


:Rebecca

Grattis till halvtid!

2009-12-18 @ 12:29:31
Hemsida: http://mingravidblogg.blogspot.com
:Line

Grattis!! En liten milstolpe =) Ska bli kul att ses till jul så man får se magen på riktigt =) Kram!

2009-12-18 @ 18:33:20



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0