♥ Vansbro

Hej hopp!

I kväll åker min älskling till Hultsfred för att i morgon åka vidare till Vansbro med Patric. De ska spela golf i morgon och på söndag ska våra galningar simma Vansbrosimmet! 3km tror jag det är. Ska tydligen ta runt en och en halv timma att simma 2km medströms och 1km motströms.

Varken jag eller Martina följer med på denna deläventyr. Jag ska vara hemma i huset och småpilla lite. Får se vad jag hittar på :)





:Linda

Jag är imponerad. Han är riktigt duktig sambon din. (än är ni inte gifta... ;) )

Hoppas du känner dig bättre i benet nu. Det är ju bra om stödstrumpor fungerar så slipper du oroa dig. Tråkigt att du måste stå ut med sådant fastän du är så ung.

Fixa lugnt i huset nu i helgen.

Kram

2009-07-10 @ 20:22:04
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Erika

Det ska Anita också göra! Du vet, hon från Karlstad? Galet! :P

2009-07-10 @ 22:33:49
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0