♥ 1 dag kvar!

Hej hej!

Jag kan inte riktigt fatta det! Vi får huset i morgon! Yipppi! Flyttstädningen gjordes i går så vi var där och godkände den. Nu när huset är tomt ser man ännu mer vilka potentialer huset har. I går träffade vi även en konstruktör som ska göra en ritning på övervåningen. Vi behöver ha den både för att de olika snickarna ska veta hur vi vill ha det och för att de ska kunna räkna så exakt som möjligt på det samtidigt som vi vill ha en för det är svårt att se det framför sig hur det ser ut när man rivit ut allt och byggt upp nya väggar. Vi ska få den redan i början på nästa vecka så det är kanon.

Vi var även på Flügger Färg i går och tittade på vad vi ska ha för färg när vi målar innertaket i sovrummet och TV-rummet på entreplan. Vi ska även köpa färg till att måla innerdörrarna och fönsterkarmarna. Vi fick nämligen en rabattkupong på 30% på ett inköp. Därför tänkte vi köpa allt på en gång. Vi lånade även hem kataloger på tapeter. Vi har tänkt att tapetsera i sovrummet och TV-rummet. Vi f¨r se om vi kommer fram till nått som vi båda gillar ;)

I kväll packar vi det sista inför flyttlasset som går på fredag. Denna vecka önskar jag att dygnet ska ha många fler timmar. I dag var jag på jobbet kvart över sju för att kunna vara ledig på fredag. Jag ska hinna sköta jobb, packa inför flytten, träna så jag kommer i bröllopsklänningen och göra bröllopsprogram.... hjälp! Tur att jag har två helger framöver som ska ägnas åt hus och bröllop. Det löser sig, men det är mycket :)  

Ha en bra dag!

// Sara♥

p.s jag ska lägga in bilder från midsommar när jag hinner ;) d.s


Fina väggdekorer från myfirstroom.se


:Sofia

SV: Haha ja precis som vanligt. Men vi försökte. Tror faktiskt pappa verkligen ville jag skulle kolla på matchen med honom för jag när jag frågade om jag fick ta bilen så jag skulle hinna hem sa han "ja om du kollar på matchen med mig".



Jättefin dekor! Är jättefint att ha på väggarna tycker jag. Bara det inte blir för mycket.

2009-06-24 @ 18:37:00
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0