♥ Grey´s anatomy

Hej på er!

När klockan var tjugo över nio i onsdags så blippade jag lite på tv och undrade om det var nått bra på tv nu när det sista Grey´s gick förra veckan....shit!!! Det var inte alls sista avsnittet förra veckan! Det var ju ett i går också. Jag missförstod helt och håller och blev jätte ledsen att jag misasde den första delen igår. Attans! Men jaja, jag förstod ganska snabb vad som hänt. Grey´s anatomy är i alla fall den bästa serien jag vet. Alla avsnitten är så himla bra. Jag både gråter och skrattar nån gång under varje avsnitt.



:Sofia

Shit att du nästan missade ett av dom bästa avsnitten. Men visst var det ett bra avsnitt? Sååå bra. Så sorgligt. Men dom kan inte dö. Omöjligt. Dom är ju typ halva serien. Det går inte. Får inte bli så.

2009-06-12 @ 11:20:08
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0