♥ Hultsfred

Hej hej!

Nu sitter jag hemma hos Martina och Patric och fixar med pysslet till bröllopet. Martina jobbar två timmar till, sen kommer hon hem till mig. Våra killar är ju som sagt och cyklar runt vättern. När jag gick upp i morse så hade M skrivit en lapp till mig att Patric hade brutit i Gränna medan min älskling fortsatte. Han är envis som jag vet inte vad ;) Jag fick ett sms från honom vid halv nio att han var i Hjo och skulle äta lassagne innan han fortsatte det återstående 12 milen. Du är så duktig min älskling ♥. Patric bröt för att det ösregnade och var svinkallt. Tydligen höll Fredrik värmen bättre. Jag återkommer med mer info när han kommit i mål om några timmar.

Ha en riktigt bra lördag!

//Sara ♥


:Erika

Vi har runt 700 vi :P Men mina är i stort sett klara. Ja nu blir det några tuffa veckor innan semestern! Men det fixar vi :)

2009-06-14 @ 11:21:56
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
:nathaliie

mysigt de låter

2009-06-15 @ 18:23:05
Hemsida: http://navol.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0