♥...inte än, men snart...

Jag har länge velat börja blogga men inte vetat vad jag ska skriva om. Men nu helt plötsligt kommer våra liv förändras och detta vill jag dela med mig av till er.
På nyårsafton skålade jag och Fredrik för ett nytt år och för att det skulle bli ett av det bästa åren i våra liv. Då visste vi bara att vi skulle gifta oss inte att vi också skulle köpa hus! Det är framförallt planerna för huset jag vill berätta om för er. Men det kommer säkert även blir lite bröllopssnack.
Ha en skön kväll.
//Sara ♥


:Erika

Jaha ska ni gifta er redan i sommar! Vad kul! Gift vid 24 är inte dåligt det ;)

2009-04-03 @ 13:31:09
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
:Fredrik

Attans också, jag fick inte göra första inlägget. Men det här kommer bli en superbra blogg. Du har så bra struktur älskling!

2009-04-03 @ 14:09:07



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0