♥ Hemligt

Hej igen!

Varför jag inte skriver speciellt mycket om bröllopet är för att vi har valt att hålla detaljerna hemliga. Men tro mig det finns mycket att visa för er, men det får bli efter 15 augusti. På fredag är det bara tre månader kvar!! Det är fortfarande mycket kvar att fixa. Just nu är det mycket med festprogrammen och bordsdekorationer. Det finns som tur var ganska mycket inspiration att se på internet. 

På lördag ska vi i alla fall ha vinprovning som jag nämnde tidigare. Efter det ska vi boka ett möte med Flädie Mat och Vingård för att gå igenom hur vi vill ha festen. Det ska bli kul.

Nu ska jag sova. God natt på er!

//Sara ♥

:Sofia

SV: Nej, inget kreditkort... Tack! Vad...snäll.. du är!

2009-05-14 @ 12:05:23
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0