♥ Möte med prästen

Hej hej alla vänner!

Idag har det varit en helt vanlig dag med jobb och träning. Tänk att dagarna och veckorna går så fort! Nu är det bara en månad kvar till vi flyttar in i huset. Vi har tillgång till övervåningen redan på måndag den 1 juni. Vi kanske kör över lite kartonger under juni så vi inte behöver flytta allt på en helg. Vi måste ju vara ute och färdig städade den 1 juli, då nya hyresgäster ska ta över vår lägenhet. 

I morgon ska vi träffa prästen och kantorn inför vår vigsel. Det ska bli spännande. Framförallt att höra vår tänkta utgångsmusik på orgel!! Vi ska även prata igenom psalmer och texter som ska läsas. Vi har verkligen ingen aning där så det känns skönt att få hjälp med det. Vi ska även komma ihåg att fråga några praktiska saker. 




Jag har även boka in ett möte med Flädie mat- och vingård nu. Tänk att det ska ta sådan tid innan man kommer till skott! Men nu är det gjort och vi ska träffas den 11 juni. Nu börjar det närma sig känner jag. Framför allt när man har dessa möten och det bara är detaljplanering kvar! Skit! ♥ Men kul är det!

Ha en toppen kväll så hörs vi snart igen!

//Sara ♥


:Erika

Spännande! Hoppas att ni lånar ut ett rum i huset sedan, Joel och jag är sugna på att åka nedåt Lund någon gång :)

2009-05-27 @ 20:50:50
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
:Malin , gäst i bloggen

Hej! Hittade din blogg när jag sökte runt på glädje. Jag skall själv gifta mig och undrar vilken kyrka ni gifte er i? Ser helt fantastisk ut. Hoppas du kan hjälpa mig. Mvh malin

2011-08-14 @ 23:18:37



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0