♥ Besök

Hej alla glada!

Härligt med fredag och helg!!

I morgon kommer en pluggkompis från Karlstad tiden och hälsa på mig. Jag pluggade bara ett år i Solas stad men Jag och Erika hittade varandra redan första dagen och vi har hållt kontakten under åren. Vi ses väldigt sällan, nu var det ett år sen jag fikade med henne i Gbg. Tiden går så fort. Ska bli jättekul att ta igen lite skvaller och annat som bara tjejer kan. Det blir ju inget direkt party men jag hoppas hon tycker det är ok ändå :)


Här är härliga Erika. Bilden är lånad från hennes blogg.

För övriga ska vi hinna med att byggstäda i helgen. Fredrik ska slita med det på lördag när jag och Erika går en runda på stan. Men på söndag har jag självklart lovat att hjälpa till. Det behövs röjas efter snickarna både på övervåningen och i trädgården. Jag lovar att återkomma med bilder på vad som  hänt under veckan.

Ha en underbar kväll!

// Sara♥


:Sofia

SV: Det är klart att jag inte har svinisen. :P Bara en dålig natt som sagt.



Kul att Erika hälsar på. Hoppas ni får en mysig helg. Mamma, pappa och farmor ska komma hit på middag imon. Men vi kan väl höras imon?

2009-11-07 @ 14:15:15
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0