♥ Goda vänner är viktigt

Hej på er!

I går kväll så va det riktig storm här i Skåne. Tur att byggställningen på huset är fast borrad så den inte kan blåsa iväg. Vi klarade oss ganska bra med enbart 20 minuters strömavbrott, då passade vi på att ta vårt första bad i badkaret ♥ riktigt mysigt med levande ljus.

På lördag kommer våra underbara vänner Anna- Sara och Jocke från Helsingborg till oss. Ska bli riktigt roligt att umgås med vänner igen. Vi är så vana att ha våra vänner omkring oss men flera helger i rad nu har vi varit ensamma hemma med fix i huset och vila. Nu är det dax att vara lite social igen :) om så bara för en helg. Det ska i alla fall bli jättetrevlig och sist vi sågs va på vårt bröllop. Just nu sitter jag och funderar ut maten, men det ska bli en hemlis så det får jag berätta om senare.


Här är A-S och Jocke från vår skidresa i våras.

// Sara♥


:Sofia

haha vilken bra bild du hittade på dom! :P Man ser väldigt bra! ;)

2009-11-19 @ 20:11:45
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:emma

Hej! :)

Allt bra?



Du är verkligen välkommen att titta

in i min blogg som handlar om folksjukdomen

Reumatism. Dels för att många lever med

denna sjukdom idag, alla kan drabbas och

jag själv är drabbas.

Reumatism är en intressant sjukdom att läsa

om!



Hoppas du vill läsa :)

Ha de bra / Emma

2009-11-20 @ 10:44:48
Hemsida: http://ebolmgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0