♥ Tid för ultraljud

Hej igen!

Jag ville bara berätta att jag fick en kallelse till ultraljud i går! Det ska bli så spännande. Jag kommer vara i vecka 19 när ultraljudet sker. Nu är jag i vecka 14 så det känns som att det är långt kvar men ändå inte. Nästa vecka ska vi till barnmorskan och då ska vi få lyssna på Gnuttens hjärtljud! Ett litet delmål i väntan ♥


Stor kram till er!

// Sara♥


:Linda

Åh vad härligt. Bli inte rädd bara om det är så att de inte hittar hjärtljudet direkt, de kan behöva leta lite eftersom den fortfarande är en liten krabat. Vill bara förvarna så att ni inte blir nervösa i onödan. Det är underbart när man väl får höra ljudet första gången och förstår att en liten som är en blandning mellan er två är på väg... Det blir så mycket mer verkligt. Och ännu mer blir det så på ultraljudet. Det är en härlig tid ni har framför er!

2009-11-03 @ 19:47:31
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Line

Va spännande! Förstår att ni längtar =) Kramar!

2009-11-04 @ 15:16:47
:LaLizita

Sv: haha, ja men fan man har inget o förlora! :D får se om jag tar nån mer stängningstid nästa vecka ;)

2009-11-05 @ 10:41:10
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0