♥ Turtal

Hej hej!

Ni som känner mig vet att jag brukar säga att nr 9 är mitt turtal. Jag är född 9 januari, bodde på nr 98 när jag växte upp och jag hade nr 9 när jag spelade innebandy. Det är bara några av min 9:or. Vet ni vad det är för år i år? 2009!!! Och vad har hänt mig undet detta fantastiska år? Köpt hus, gift mig med mannen i mitt liv och blivit gravid! Jag tror inte jag kan ha mer tur detta år :) Jag ville bara säga att turtal är sanning för er som inte tror på det :)

Snart är detta underbara 2009 slut och även om det dröjer många år innan en nia finns med igen så vet jag att vi, jag och min familj kommer ha många lyckliga år framför oss!

Ha en superkväll!

Stor kram!

// Sara♥


:Sofia

SV: Hahaha jadå jag har en brandvarnare och den funkar. Dock ligger den på hatthyllan. Tydligen vet inte pappa vart den ska sitta..?

2009-11-12 @ 21:26:01
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Marica

Hej Sara!

Massor med grattis kramar till er båda och den kommande lilla "Gnuttan"!! Guud så roligt för er! vilken spännande tid ni har framför er!!

men hur mår DU? du har inte skrivit nåt om illamående och dyligt, så jag antar och hoppas att du hör till dem lyckligt lottade som bara mår bra!!

När fick ni veta att du var gravid? Kände du det på dig? Guud så spännande! Lycka till med allting!

Många kramar från åre!

2009-11-16 @ 14:00:51
Hemsida: http://minimolly.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0