♥ Badrumsinredning igen

Hej hej!

I går när vi pratade om badrumsinredningen igen så kom vi fram till att vi kanske ska ha svart klinkersgolv, vita kakelväggar och inredningen i svart ek. Vi kommer fortfarande att välja den modellen jag visade i går men då i svart ek. Kanske... vi får se. Det svänger från dag till dag. Så här skulle det kunna se ut


Bild lånad på aspenbad.se

Vi fick i alla fall besked från snickaren i går, även om det bara var ett ca pris. Så nu ska arkitekten rita upp alla ritningar för bygglovet så det kommer in nästa vecka. Sen tar det väl i alla fall några veckor innan bygglovet är klart. Vi funderar inte ens på att vi skulle kunna på avslag. :S tänkt om det blir det! No no så blir det inte.

Återkommer igen när det händer nått på renoveringsfronten.

Ha en fortsatt bra dag"

// Sara♥


:Line

Båda alternativen tycker jag var jättefina! Förstår att ni har beslutsångest! Första avsnittet av Grey's avklarat, nedräkningen till nästa vecka har redan börjat =)

2009-09-30 @ 22:45:49
:martina

Dom här gillade jag. Lite mer kontraster :) Men det finns väl en hel del fler och välja mellan kan jag tänka mej.

Hoppas ni har en trevlig helg!

Krams

2009-10-03 @ 19:12:02
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0