♥ Badrumsinredning

Hej igen!

Vi hoppas få besked om renoveringen i dag.... igen. Istället för lovade två dagar så dröjde det två veckor! Det är väl tyvärr därför hantverkare får en dålig stämpel. Nä, nu ska jag inte vara sån. Det kommer bli kalasbra bara vi sätter igång med det.

Vi har funderat lite på badrumsinredning och har fastnat för ett dubbelhandfat med en stor spegel över så vi kan stå där båda två utan att brottas ;) Vi går nämligen upp samtidigt på morgonen och det kan bli trång har vi märkt efter fem år nu ;) Denna från Aspen ligger väldigt bra till just nu. Har inte bestämt om vi ska ha den i vitt eller i valnöt än dock.


Bild lånad på aspenbad.se

Ha en fortsatt bra dag så återkommer jag med info om fortsättningen.

// Sara♥


:Sofia

SV: Haha tur att jag hann före då. ;)



Åh jag tycker inte om er så mycket ibland. Ni har så himla bra smak när det gäller inredning. Tur att du ska titta förbi min lya i helgen och hjälpa till en smula. :D

2009-09-29 @ 21:52:07
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Larson

Ett dubbelhandfat är guld värt kan jag lova, så ett bra val. Jag har inte ångrat vårt inköp en endaste dag så kör på det!!!!

Ses nere i Nässjö för massa Rock´n Roll=)

2009-09-30 @ 10:00:07
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0