♥ Släktgolfen

Hej på er!

I helgen ska vi anordna den årliga släktgolfen. Vi är ett gott gäng fårn Fredriks mammas sida som träffas en gång om året och har en golftävling och äter gemensam frukost och middag senare på kvällen. Det är alltid så trevlig. Vi lottar varje år vem som ska ha det året efter och förra året "vann" vi. Det var bara det att jag och Fredrik hade redan bestämt att vi skulle gifta oss den 15 augusti och att vi skulle åka på bröllopsresa i två veckor. Golfen är nämligen alltid första helgen i september. Så vi va tvugna att be om att få flytta den en helg, därför blir det denna helgen detta året. Det kommer att bli en väldigt intressant tväling för min del då jag enbart har spelat två tundor denna sommar och senast var för två månader sen eller rättare sagt den helgen vi flyttade in i huset!! Förra året kom jag tvåa så i år har jag inga förhoppningar om att göra ett lika bra resultat.




:Sofia

SV: Jaa jag längtar också att få se min lägenhet! :D Inte långt kvar.



Hoppas helgen var bra. :)

2009-09-14 @ 21:54:04
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0