♥ Det närmar sig

20 dagar kvar ♥! Kan inta fatta att vårt kärleksbarn snart är här. Jag ska bara jobba nästa vecka också. Sen får vi väl se hur många dagar jag hinner öva på att slappna av :) Jag känner mig faktiskt ganska trött och tung nu. Benen är svullna och jag vaggar fram och tillbaka när jag går :) Det är inte så att jag klagar, det är bara fakta. Fredrik är dessutom underbart söt när han pratar med Gnutten och säger att pappa vill att du kommer ut snart ♥ Det värmer verkligen i hjärtat!

Du är på dag 260 av 280. (92,9%).

Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 7 maj 2010
Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.

:LaLizita

Gud vad tiden går snabbt!! Det var inte alls längesen jag såg dig känns det som och då va magen platt :)



Ska bli så spännande att få se bilder sen :)

2010-04-17 @ 20:54:50
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/
:Line

Nu e det inte alls långt kvar =)Va skönt för dig att det bara e en vecka kvar att jobba. Hoppas du får vara ledig lite innan bebis kommer! Kram!

2010-04-18 @ 12:19:38
:Martina

Jag tror knodden kommer den 3e maj och väger 3786g :)

Nu längtar vi också efter att få träffa h*n!

Kram M.

2010-04-18 @ 13:07:05



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0