♥ Första dagen att vänta

Hej hej!

Ja, nu väntar jag bara på minsta tecken att Gnutten vill komma ut till oss. Flera gånger under dagen har jag "glömt" av varför jag är hemma och inte jobbar. Jag är ju inte sjuk... just det... bara väldigt gravid :)


Min första dag i väntan på Gnutten har jag hunnit med att sova länge, äta frukost ute i solen, städa hela övervåningen (dammsugit, torkat golven, tvättat fönstren samt städat toaletten), bakat muffins och läst i min bok i en solstol. Så på en dag har jag hunnit med vad jag ska på två veckor... så nu kan du komma älskade Gnutten :)



Vi får se vad jag ska hitta på i morgon... Det finns ju alltid nått att göra... nånstans i bakhuvudet viskar nån VILA :) Vi får väl se vad jag hinner med :)

// Sara♥


:LaLizita

Åh vad mysigt du verkar ha det! Och himla goda muffins!! :)

2010-04-26 @ 23:44:36
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0