♥ Fredriks ärende

Hej hej!

I fredags skrev jag att Fredrik gjorde ett ärende som han skulle komma hem glad och lycklig efter. Detta va ärendet :)


Vi har köpt ny bil! Tjoho!


Uppdatering efter önskemål: Det är en A4.... vill ni ha mer specifik beskrivning av bilens egenskaper får ni fråga min man :)




I bilen ska denna sitta som vi fått tag på begagnat. Den är fäst på en sk "base" så det är jättesmidigt att plocka ut och in den i bilen.




Vi fick låna ett babyskydd av Fredriks kusin med efter att ha kollat upp att den är drygt sju år gammal så valde vi efter många rådfrågningar att köpa ett annat. Livslängden är tydligen max fem år då plast och frigolit utsätts för stora värme och kyla påfrestningar. Usch, det är många beslut man ska ta!


Ha en skön kväll!


// Sara♥


:Sofia

Reeeeally nice...

Men du, du glömde ju skriva vad det är för sort.

Vi funderar på A4 eller A6??

Hoppas allt är bra annars!!

2010-04-13 @ 07:29:48
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Linda

Snygg! Jag förstår att han är glad och lycklig. Jag blev lite fnittrig då jag läste att han var ute på ett ärende och skulle återkomma glad och lycklig... Tolkade det lite annorlunda än ett bilköp om jag säger så... Tror dock inte att du skulle ha skrivit det så glatt på bloggen i så fall... =)



Hoppas ni skall trivas med bilen. har svårt att tro annat!

Kram

2010-04-13 @ 15:03:58
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Line

Vilken fräsig bil! Jättefin!

2010-04-16 @ 23:10:43



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0