♥ Renoveringen

Hej igen!

Igår la Fredrik det sista golvplankorna i TV-rummet!! Ni anar inte hur skön den känslan är. Nu är det "bara" lister kvar på hela övervåningen plus Tv-rummet. Men det kan man ta lite åt gången, hoppas jag... har ju hört många som sagt så och fortfarande har kvar listerna efter ett år! Det ska inte hända oss!

Kopplingen mellan golvet och trappan blev jättebra. Nu flyter det i hop och känns naturligt. Så glada att vi bestämde oss för att byta golv.





Denna fina gröna heltäckningsmatta låg under det gamla golvet. Nice va? :) Grönt är vår färg, men kanske inte så här? :)





Det som också är kvar i Tv-rummet är tapetsering av fondväggen. Min kära man tappade tålamodet en kväll när vi skulle börja på det. Vi hade missat att det inte va en easyup tapet utan en sån man ska klistar på baksidan så den suger åt sig ordentligt. Det blev ju självklart gigantiska bubblor och efter mycket slit fick vi upp en vård. När vi kämpa med den andra hur länge som helst slet Fredrik ner den och vägrade tapetsera mer. Så nu ser det ut så här tills vi har samlat karft igen. Den är fin i alla fall :)



// Sara♥




:Syster Yster

Aaaah jag älskar tapeten! :D Ser dessutom framför mig hur Frippe fick rycket. ;)

2010-02-24 @ 10:18:05
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Ylva

Icke-easyup ser alltid bubbliga ut innan de torkar. Vänta till dagen efter så får ni se :)

2010-02-26 @ 08:18:40



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0