♥ vår alla hjärtans dag

Hej på er!

Tiden flyger förbi så jag har inte hunnit berätta om vår kärleksdag.

Den började tidigt då Fredriks resekompis Fidde skulle med tåget vid halv tio. Men det va bara skönt då vi kom i gång med dagens sysslor.

Min man fick inte vila längre utan vi började genast tapetsera i Tv-rummet. Vi gjorde tre av fyra väggar på en dag. Riktigt bra jobbat av oss måste jag säga.

Så här såg det ut.



Här ser ni även taket som jag och pappa satte upp helgen innan.



Efter en del timmar med tapeter så gjorde jag middag till kvällen.

Det blev en stor favorit hos oss båda :)


Toast skagen!


Lammfilé och potatisgratäng med getost samt rödvin och rosmarie sky!


Efter maten orkade vi ingen efterrätt utan vi gjorde varmchoklad på dessa istället. Koka upp mjölk och låt chokladen smälta i. Jättegott!

// Sara♥


:Syster yster

Aagh! Vad fint det blir! Svårt att tänka att det hör ihop med resten av huset. ;) Inte riktigt samma stil. Men oj vad fint det kommer bli när det blir det till slut! :D

2010-02-17 @ 13:14:17
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
:Sofie

Fint blir det, ni kan komma hit när ni e klara o göra resten av våra projekt.. Trevligt att ni firade alla hjärtans dag oxå, men ni vet väl att fåret inte ska kunna bräka när man äter det.. Hoppas att allt e bra annars o att förkylningen släppt.



Kram Sofie

2010-02-17 @ 21:03:47
:martina

Åh, vad fint det blev och vad duktiga ni är! Kul att få se allt ni gör. Vi måste verkligen ta oss ner till er snart. Kanske innan gnutten tittar ut eller så :) Nu ska Anja fara ner för backen. Hon är ju helt otrolig!!

Ha det fint och hälsa mannen!

2010-02-18 @ 18:53:39
Hemsida: http://malexandersson.webblogg.se/
:Tova

Åh, det där såg underbart gott ut!

Hoppas allt är bra med dig och lilla magen :) det närmar sig mer och mer ju, spännande!

kram

2010-02-18 @ 21:45:20
Hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0