♥ Lysekil

Hej på er i den svenska sommaren!

Vi började vår semester med att i lördags packa bilen full och åka till Lysekil. Där har Fredriks kusin en sommarstuga. Det var första gången jag var där. Det va så fint! Utsikten över havet va inte och leka med :) Vi hade två underbara dagar där med både sol och åska.


Signe va mitt upp i all packning :)



Utsikten från färjan över till Lysekil.


Fredrik fick leka av sig i havet.


Oscar läser bamse för Signe ♥


Sötaste Ella och jag



Fredrik fiskade krabbor för första gången i sitt liv.


Tack för en jättetrevlig och mysig helg!

// Sara♥


:Erika

Oj! Såg nu att de hade skrivit på min blogg om att ses! SYND att jag inte såg det.. :( När kommer du hit nästa gång? Vill även gärna hälsa på er en gång till om det går bra? :)



Kramar!

2010-07-15 @ 17:47:36
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0