♥ Vallda

Hej!

Vi stannade i Vallda, hos mina föräldrar, Fredriks första semestervecka. Därifrån blev det endel utstickare bla till Varberg som jag berättat om.


Det är kanon att åka hem till mina föräldrar, då får vi chansen att verkligen njuta av semestern. Då både mormor och morfar är så "kära" i Signe. Vi har löst korsord, gått långpromenader och shoppat. En perfekt vecka för vår familj.


Här i Sandö hamn har jag spenderat många somrar. Det ser precis likadan ut som det gjorde sist jag va där, för sex år sen :)




Denna underbara bild tog jag med mobilen en kväll när vi satt i uterummet hos mamma och pappa.



Underbara Signe, du är så älskad av oss alla ♥



// Sara♥


:Sofia

Aw busungen! Hur söt som helst. Huvudet ser dock ut att vara gigantiskt! :O

2010-07-25 @ 23:28:32
Hemsida: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0