♥ Midsommar

Hej på er mina vänner!

Vi har haft en riktigt bra midsommar helg med underbara vänner. Midsommar firades hemma hos oss tillsammans med 12 vuxna och 8 barn (alla under 5år). Allt flöt på perfekt. Alla hjälptes åt med mat och barnen kom i säng runt 20 alla kvällar, så vi vuxna fick långa mysiga kvällar. Tack, alla för en toppen helg!

Jag delar med mig av lite bilder från helgen.
Jag band den traditionella midsommarkransen.


Barnen gick en tipspromenad....


....som avslutades med en fiskdamm.


Här är hela värdfamiljen samlad.


Vi dansade runt vår egna midsommarstång.


Våra fantastiska vänner Johan och Sussi firade även denna dag 6 årig bröllopsdag. Ett stort grattis till er!


Vår dotter va så här glad över att träffa alla sina nya vänner ♥.


När de större barnen gått och lagt sig grillade vi gott i sommarkvällen.


På midsommardagen åkte vi i karavan till Sagoparken i Malmö.


Barnen tyckte det va toppen.


Sand och....


...gungor. Det kunde inte bli bättre.


Signe myste i vagnen.


Hela gänget hade picknick på konstgräset :)


Tack igen för en underbar helg.

// Sara♥



:Martina

Ja det ser ju verkligen ut som att ni har haft det kanon i helgen!

Men du, den där närbilden på Signe skulle jag kunna tänka mig faktiskt! :)

Ha det fint!

2010-06-29 @ 00:04:11
:gynt!

Tjohoo! Ja det var en grym helg! tackar å bockar! njut av solen! tjipp

/d

2010-06-30 @ 20:23:37



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0