♥ Syster lyx

Hej på er!


Det är lika fint väder här i dag som i går :) (Jag är ledsen fam Sundman- Larson om ni tycker det är jobbigt att vi har vår och ni vinter)

På söndag ska jag lyxa till det lite igen. Med spavistelse och pedikyr för trötta och svullna gravid fötter. Jag och min syster ska åka till Varbergskurort och har en lyxig mysig syster dag.





Jag har dessutom tagit ledigt på måndag för hemresa från Varberg och läkarbesök inför förlossningen. Så det blir bara jobb tre dagar nästa vecka :)

Vet ni vad? Bara 42 dagar kvar! Längtar ♥

Ha en riktigt skön helg, det ska jag ha!

// Sara♥


:Ylva

Åh varbergs kusthotell och spa är det bästa jag har varit på i Sverige! Enjoy!

2010-03-26 @ 13:00:52
:Sofia

Där är så mysigt...

Tror till och med att de har gjort om nu.

Hör av er om ni mot förmodan skulle få en stund över...

Kramar

2010-03-26 @ 16:27:08
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Martina

Härligt! Det är nog helt rätt att unna sig en massa nu innan knodden är ute, sen har du fullt upp med h*n :) Men det är ju helt otroligt att det bara är 42 dagar kvar, det kan jag ju inte fatta iaf! :)

Ha det kanon i helgen och hälsa syster yster!

2010-03-26 @ 22:28:36
:Linda

Både vår OCH spa!!! Åh, nu blev jag trött, måste gå och lägga mig... ;o)

Njut och mys, det är ni värda!

Kram

2010-03-29 @ 21:42:42
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Linda

Både vår OCH spa!!! Åh, nu blev jag trött, måste gå och lägga mig... ;o)

Njut och mys, det är ni värda!

Kram

2010-03-29 @ 21:43:19
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0