♥ Sockerbullar

Hej hej!

Nått annat som min man hann med på sina tio dagar som pappaledig va att baka sockerbullar. Ja, precis... sånna med vanlijkräm innuti :) Jag blev riktigt impad.


Han tror han ska få höra detta under hela midsommarhelgen... men tjejer visst är detta något som det flesta män borde ta efter? :)


Bildbevis!







// Sara♥


:LaLizita

Wow, im impressed! :) gud vad gott!



Snygg ny header sara!

2010-05-25 @ 21:51:50
Hemsida: http://lalizita.blogg.se/
:Sofia

Åååå... Vilka duktiga män vi har...

Receptet mottages gärna... Har en som gillar godsaker där hemma. ;)

Fint det blir i prinsessrummet.

Det var ju synd att ni inte skulle vara hemma när vi tänkte göra vår lilla roadtrip...

Hälsa mästerkocken.

Kramar

2010-05-26 @ 11:08:23
Hemsida: http://mattelins.blogg.se/
:Sofie

Ja det ser ju inte helt fel ut det där.. Ja något sånt gott får han ju gärna sno ihop på midsommar, det tackar vi inte nej till!

Söt e hon erat lilla pyre och rummet blir fin, ska bli kul att se huset när vi kommer ner!



Ha det gott!

Kram

2010-05-26 @ 19:47:16
:daniel

Jaaaaa!!! Vanilj bullar till midsommar!! De är ju bland det bästa som finns...

Det blir att ta ut 10 dagar till Tybbe så hinner rulla alla bullar.. Man brukar ju kunna trycka i sig rätt mycket mat ibland... :)



Krama alla!

tjipp

/gynt



2010-05-26 @ 23:23:49
:daniel

Vad har du på halsen/nacken Tybbe?? sugmärke?? vankas det tillökning redan måntro... :)



hej hopp

/g

2010-05-26 @ 23:36:44
:Tybbe

Nä, inget sugmärke! Gör ni sånt som inflyttade 08:or? Tycker jag känns lite fjortis. ; )



Fattar du hur varmt det blev i köket när jag bakade? Å jag är väl inte direkt känd för att frysa....

2010-05-27 @ 23:42:32



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0