♥ Diskmaskinen

Hej hopp!

Någon av det bästa Signe vet är diskmaskinen. Hon kommer krypande i hösta fart när hon hör att jag stoppar in disk i den.


Hon älskar att plaska i vattnet som lägger sig i locket när jag plockar ur den rena disken.


Det går riktigt snabbt och så här ser det ut ibland när jag vänder ryggen till :)


Ajaj Signe, säger jag då och får ett stort smile tillbaka :)


// Sara♥


:Pernilla Andersson

Frode älskar också diskmaskinen, han gillar speciellt att dra ut och in den nedersta hållaren av disk samt att leka med locket till diskmedelshållaren. Sen sitter han förundrat och kollar när jag sätter på diskmaskinen. Så kul att vara liten igen :)

2011-04-02 @ 10:40:54
:Line

Så söt =) Tur att hon inte e så tung =)

2011-04-02 @ 15:18:01



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0