♥ Bästis

Hej hopp!

Signe har en själsfrände i lilla Filippa ♥. Tjejerna leker så bra och är lika i sin stil. Vi kan släppa dem utan att vara rädda, för det ger och tar lika mycket :)


Filippa och hennes mamma Ida var här och lekte med oss i veckan. Signe och Filippa träffades på simningen så det var självklart att poolen åkte fram.





Gullungar, så söta ni är! Så mycket bus ni har i er :)



// Sara♥


:Agnes

Undrar bara om du har solskydd på din lilla tjej? Min tjej är 10 månader och jag har bara långärmat på henne för jag vill inte att hon ska bränna upp sig. Men i denna värme kommer hon väl dö av värmeslag av kläderna :( Alla säger ju att man inte ska ha solskydd på dem. Vet inte hur jag ska göra. Låt höra va är ditt tips!? :)

2011-06-09 @ 15:29:02
:Sara

Svar Agnes: Eftersom Signe är 13 månader är det ok med solkräm. Jag brukar annars ha en solskyddsdräkt på henne när hon badar. Solhatt skyddar bra också! Jag har haft t-shirt och tajts på henne dessa vaema dagar för att skydda så mycket som möjligt. Jag smörjer in de kroppsdelar som är i solen. Men jag håller med om att det är svårt. Hoppas du hittar en bra lösning för er. Kram

2011-06-09 @ 21:39:59
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0