♥ Förskola

Hej hopp!

Nu har vi fått besked om var Signe ska gå på förskola. Vi fick vårt första val och det känns superbra. Där går flera barn hon känner från föräldrargruppen. När vi hälsade på där fick vi en bra känsla samt att vi hört mycket gott om Stinsen, som förskolan heter.

Inskolningen börjar 9 januari och vi ska tydligen bli de första att prova den nya metoden 3 dagars inskoning. Jag har bara positiva vibbar om detta och tror Signe kommer älska att vara bland andra barn. Men det hugger ändå i mammahjärtat när jag tänker att någon vi inte känner ska ta hand om henne och framför allt ha ansvar för henne. Men det går säkert kanon!







// Sara ♥


:Pernilla

Gud så kul! Grattis att ni har fått ert förstahandsval!

2011-11-10 @ 12:52:58
:Sofia

Haha så länge du inte är där tror jag det kommer funka kanon. ;)

2011-11-10 @ 18:52:44
Hemsida: http://borninmay.blogg.se/
:Marie Brander

Kul att ni fick där ni ville! Spännande! Kram

2011-11-10 @ 22:07:45
:Rosita

Grattis! Jag tycker den typ av inskolning fungerar väldigt bra!

2011-11-14 @ 12:42:15



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0