♥ Träning

Hej hej!

Jag skrev för ett tag sen att jag skulle ta tag i mitt träningliv och köra igång ordentligt.

Sagt och gjort så har jag tränat mellan 3 och 5 pass i veckan i nästan tre månader. Det tar oerhört mycket tid från min dotter så jag kräver reslutat för att orka fortsätta kämpa.

Så här såg jag ut för två och ett halvt år sen. Detta är målet plus lite till :)


Bild från bröllopsresan i Thailand

// Sara♥


:Sofie

Vet hur det känns, man har liksom inte tid o träna som man vill/ borde.. Det är väl lagom med två pass i veckan tycker jag o strunta lite i resultatet huvudsaken är ju att du rör dig. Jag resonerade oxå med att jag kanske skulle få fler barn o då e resultatet liksom lite ogjort.. Så nu ska jag fokusera lite mer på träningen ( om jag hinner..) för nu e det inga mer barn planerade.. Så vårt mål om 10 år får väl vara att bli smala, bruna skinntorra tanter i skinnbrallor.. Eller kanske välmående halv dallriga glada tanter i våra bästa år.. Kram på dig o ha en toppen semester!

PS. Tanten e ju jag kom jag på du e ju rena barnet fortfarande..;)

2011-11-28 @ 12:01:40
:Sofia

Fina syster! Vi skulle tagit dom där platserna till Göteborgs varvet, så hade vi haft nåt att kämpa mot. ;) Heja dig! Tycker vi kan träna tillsammans när ni kommer ner. Så kan du träna här istället för att rusa hem och träna. Hur bra? :D

2011-11-28 @ 19:04:34
Hemsida: http://borninmay.blogg.se/
:Line

Va duktig du är! Hoppas ni har det toppen på semestern! Här har vi nästa -4 grader nu. Många kramar!

2011-11-28 @ 21:25:18



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0