♥ Varning för barn

Hej hopp!

Igår var jag på Varning för barn mässan i Malmö. Jag täffade på min höggravida kollega Emma i entrén. Vi kom fram till att vi säkert titta på olika saker och bestämde oss för att gå runt på egen hand. Efter en timma var jag ganska nöjd. Det var mycket kläder och roliga saker för barn, men den var egentligen inte så mycket att ha.


Det var såklart många barnvagnar på plats.

Jag fyndade ett par badbyxor (vi åker ju snart till värmen) och lite fina dagiskläder.



Jag träffade även på en tjej som heter Sara Tilling som har en blogg som jag läser emellanåt. Det var kul att se hennes fina tjejer i verkligheten :)


// Sara♥


:i min lilla lilla värld

Kul att du kom fram och hälsade =)

2011-10-31 @ 12:23:46
Hemsida: http://saratilling.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0