♥ 30+0

Hej hopp!
 
Tänk att i dag har jag gått 30 hela veckor och är på dag 211 av 280, alltså 75,4% är avklarade. Inte långt kvar nu. Det börjar märkas kan jag lova. Det är ganska tungt att jobba heltid, ta hand om Signe och hemmet. Fredrik är duktig på att avlasta men vissa dagar blir långa ändå. Jag har börjat få ont under magen när jag reser mig upp från sittande samt när jag går. När det kom i torsdags trodde jag först det var sammandragningar men det kan kankse vara någon form av foglossning också. Jag känner inte igen känslan från sist, så det är svårt att säga vad det är.
 
Dessutom har jag åkt på en ny dunder förkylning. Jag var frisk i fyra dagar. Så det känns som om jag varit sjuk i en månad nu. Denna gången har jag hosta och ont i halsen. Min röst låter som om jag supit i flera dagar :( Jag är så trött och frustrerad på detta nu. Tyvärr får min familj lida av min frustration. Förlåt mina älsklingar ♥
 
 
Ha en fortsatt bra helg!
 
// Sara♥
 

:Mandy & River - I väntan på liten nr2

Tack snälla :) Vad fin du är!

2012-12-08 @ 21:26:17
Hemsida: http://mandyyss.blogg.se
:Camilla

Tyvärr får man ju sämre immunförsvar som gravid. Så sjuk som jag var under den här graviditeten har jag nog aldrig varit. Hoppas att du blir bra snart från förkylningen! Kram kram

2012-12-12 @ 20:31:44
Hemsida: http://camc.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0