♥ Cirkustält

Hej hej!

I julklapp fick Signe ett leksakstält i form av ett cirkustält. Vi har inte haft plats för det tidigare men vi har börjat inreda lekrummet och då kom det äntligen fram.

I helgen var det där leken skulle ske. Hon satt där och tittade på Tjorven på Ipaden och tog tag i min hand och drog in mig i tältet. "änga, änga" då skulle jag dra in benen och fästa karborrebanden på dörren så det var riktigt stängt in till oss. Gullunge!



Vi hade dockor, väskor, böcker och keyboarden där inne... det var inte så mycket utrymme över kan jag säga. Men mysigt hade vi :)


// Sara♥


:Linda

Vad mysigt! Ett tält är en perfekt lekplats. Där kan de mysa, gömma sig, busa, läsa sagor och gå undan en stund om de vill vara för sig själv. Det blir lite varmt där inne bara när man suttit en stund och luften brukar inte vara den bästa efter ett tag. Men vad gör det?!? Det är ju så härligt att få mysa med sitt barn!

Kram

2012-01-18 @ 18:28:10
Hemsida: http://buslarson.blogg.se/
:Marie B

Mysigt! Så kul att hälsa på er då och då via bloggen. Kram

2012-01-18 @ 18:44:01
:Sara

Marie; Det vore kul om ni ville hälsa på oss in real life också. Ni är så välkommna!

2012-01-19 @ 13:07:04
Hemsida: http://frutyrberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0